حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی و قوانین فروشگاه اینترنتی یاس کیدز

یاس کیدز ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن یا ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های یاس کیدز قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد، طی فرایند خرید، وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی برای اشخاص حقیقی لازم است. همچنین شماره تماس یا ایمیلی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های یاس کیدز از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، شماره تماس یا ایمیل به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، یاس کیدز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و یاس کیدز تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین یاس کیدز ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه یاس کیدز را در حساب کاربری خود لغو کنند.

یاس کیدز ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، یاس کیدز می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز ورود بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. یاس کیدز هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

یاس کیدز همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی یاس کیدز و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.


قوانین فروشگاه اینترنتی یاس کیدز

فروشگاه اینترنتی یاس کیدز همواره تلاش میکند تا محصولاتی با کیفیت، همراه با سهولت و امنیت در خرید اینترنتی را برای رضایت خاطر و آسودگی مشتریان عزیز فراهم آورد. در این راستا، مجموعه یاس کیدز از مشتریان عزیز تقاضا مینماید حتما قبل از اقدام به خرید، قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی یاس کیدز را نیز مطالعه نمایند.

روش های ارتباطی یاس کیدز و مشتریان:

سایت اینترنتی فروشگاه 7 روز هفته و 24 ساعته فعال میباشد. مجموعه اینترنتی یاس کیدز متعهد است پیام ها و سفارش های کامل شده را به ترتیب اولویت دریافت، رسیدگی و پاسخگویی نماید. مجموعه یاس کیدز از طریق واتساپ، تماس تلفنی(یا پیامک) و اینستاگرام با مشتریان خود در ارتباط است.

عضویت در وبسایت یاس کیدز:

لازمه ارائه خدمت و ثبت سفارش در مجموعه فروشگاهی یاس کیدز، ثبت نام و درج اطلاعات کامل و صحیح، می باشد. لذا لازم است همراهان گرامی در زمان ورود اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، دقت کافی را مبذول فرمایند. این اطلاعات به عنوان امانت و بصورت محرمانه نزد مجموعه یاس کیدز محفوظ می باشد. هرگونه تماس، ارسال سفارش ها، مکاتبات و مواردی از این دست، با استفاده از این اطلاعات انجام می شود و کیفیت ارائه خدمت ما اغلب به آن اطلاعات بستگی دارد.

پرداخت و تکمیل سفارش:

ملاک تکمیل فرآیند سفارش اعلام شماره سفارش می باشد.

مجموعه یاس کیدز در قبال بانکهای عاملی که بعنوان درگاه اینترنتی خدمات رسانی می کنند و سایر روش های پرداخت، مسئولیتی را بر عهده نداشته و تنها واریز یا عدم واریز مبلغ را می تواند تایید نماید. تنها مرجع پاسخگوی مورد اطمینان در این زمینه، بانک عامل و شرکتهای تابعه آنها می باشند. در این موارد قطعاً هر کمکی که از سوی مجموعه یاس کیدز برای مساعدت به مشتری وجود داشته باشد که از عهده یاس کیدز خارج نباشد، ارائه می شود.

کد تخفیف:

کدهای تخفیف به صورت مناسبتی در برخی اعیاد و مناسبتها از طریق سایت یا دیگر روشهای ارتباطی، بصورت عمومی یا خصوصی در اختیار مشتریان مجموعه یاس کیدز قرار میگیرد. بعضی از کدهای تخفیف دارای حداقل میزان خرید و یا شرایط خاص هستند که در صورت نیاز به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

نحوه بهره برداری از کد تخفیف، بسته به شرایط آن کد متفاوت بوده و مدت زمان اعتبار آن محدود می باشد و مشتریان عزیزی که با لحاظ نمودن شرایط آن کد هدیه خرید می نمایند، مشمول بهره مندی از تخفیف مربوطه می شوند.

کوین‌هایی که در مناسبت‌های مختلف از سمت به عنوان هدیه دریافت نموده‌اید، دارای محدودیت زمانی بوده و طی بازه‌ای که مشخص شده، منقضی خواهند شد

در صورتی که خرید شما با کد تخفیف باشد، هنگام مرجوع کالا(درصورتیکه شرایط مرجوعی را داشته باشد) تعویض بشرط موجود بودن در انبار، برای همان رنگ و سایز کالا انجام می‌شود و یا مبلغ پرداختی شما به اعتبار کیف پول و یا کارت بانکی شما منتقل می‌شود و تعویض با کالای دیگری امکان‌پذیر نیست

امکان اعمال تغییر در شرایط کد تخفیف صادر شده و یا استفاده از آن برای فرد دیگری وجود ندارد. در صورت رخ دادن اختلالات سیستمی یا غیر سیستمی و یا موارد خاص، امکان عدم فعال سازی و یا اجرایی نشدن کدهای تخفیف وجود دارد. در این موارد از طریق سایت و یا دیگر روشهای ارتباطی ، اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

پرداخت هزینه سفارش:

پرداخت هزینه سفارش ها تنها از طریق زرین پال که متصل به درگاههای بانکی می باشد، به صورت آنلاین (اینترنتی) امکان پذیر است.

ارسال و بسته بندی برای سراسر ایران:

ارسال سفارش ها و تحویل به پست بین 2 تا 5 روز کاری انجام میشود و همچنین ۲ الی ۱۰ روز کاری مدت زمان تحویل سفارش به دست مشتری است.

در روزهای خاص کاری و در زمان برگزاری جشنواره ها (مانند روزهای پایان سال، شب یلدا،جشنواره ارسال رایگان و تخفیف عمومی و …)، فروشگاه یاس کیدز در خصوص ارسال با تاخیر بیشتر از 3 روزکاری مختار است. ارسال سفارش های تمامی شهرهای استان های مختلف کشور از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می گردد.

اداره پست جمهوری اسلامی، بر اساس آدرس و شماره تماس مرقوم شده توسط شما در سفارش به آدرس مقصد مراجعه می نمایند. در صورتیکه اطلاعات مندرج دقت و صحت لازم را نداشته باشند و یا مشتری در زمان مراجعه مامور پست در محل حاضر نباشد، مرسوله به مجموعه یاس کیدز برگشت داده می شود.

مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بسته‌ها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با شماره پشتیبانی سایت 09388682480 تماس حاصل فرمایند و مراتب را اطلاع دهید. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود

در صورت مرجوع شدن سفارش به یاس کیدز، ارسال مجدد آن مشمول هزینه ارسال می گردد.
لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت نبودن شما، بسته را تحویل بگیرند
درصورتی‌که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید

مرسوله هایی که از مجموعه خارج و تحویل اداره پست می شوند، تحت اختیار و تصمیم گیری اداره پست قرار دارد و مجموعه یاس کیدز دخل و تصرفی در خصوص ارسال کالا و نحوه و کیفیت تحویل آن ندارد.

خرید، تعویض و مرجوعی کالا:

در زمان انجام فرآیند کنترل کیفی هر کالا، تمامی اندازه ها، سایز، رنگ، جنس پارچه و دیگر اطلاعات مورد نیاز، بطور کامل و شفاف در بخش توضیحات آن کالا در سایت یاس کیدز آورده می شود تا مشتری بتواند با توجه به آن، کالا و مشخصه مناسب را انتخاب نماید. انتخاب و سفارش کالا به منزله مطالعه کامل توضیحات و در نظر گرفتن اندازه های اعلام شده برای هر محصول، تلقی می شود.

از طرفی قسمت توضیحات خرید صرفا جهت مواردی از قبیل خرابی تلفن، تحویل به لابی و از این قبیل موارد میباشد. و یادداشت هایی با مضمون فوری ارسال شود و یا مشخص کردن ساعت و تاریخ و مشابه این موارد به منزله ی قبول از طرف یاس کیدز نمیباشد و این نوشته ها حقی برای مشتری ایجاد نمیکند.

صداقت مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است. تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از اغراق چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند. در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای، زیبا و چشم نواز از محصولات، و فراهم کردن فضایی شیک و دلنشین برای شما، پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود. با این حال، بخاطر شرایط نور و عکاسی، مشتریان عزیز لطفا در حد یکی دو درجه اختلاف رنگ احتمالی را در نظر داشته باشند.

در قیمت گذاری کالاهای موجود، تمام تلاش بر این است تا قیمتها مطابق و یا کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت‌‏گذاری بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها، قیمت‏‌های خرده فروشی بوده که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. ولی سعی مجموعه یاس کیدز همواره بر این است تا در حد امکان کالاها را با قیمتهای پایین تر از قیمت بازار برای شما عزیزان عرضه کنیم.

امکان رزرو کالا (سفارش) برای مشتری میسر نمی باشد.

امکان اعمال تغییر در سفارش ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد.

سفارش هایی که خرید انجام شده و به هر دلیلی نیاز به هماهنگی با مشتری داشته باشند ولی امکان هماهنگی با مشتری میسر نشود ، حداکثر تا 3 روز کاری جهت تعیین تکلیف در نزد یاس کیدز باقی مانده و در صورت عدم انجام هماهنگی، سفارش از طرف فروشگاه تعیین تکلیف و ارسال می گردد. مجموعه اینترنتی یاس کیدز هیچ مسئولیتی برای تامین مجدد کالای اتمام موجود شده و یا ارائه خدمت در آن خصوص ندارد.

یاس کیدز در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق لغو آن سفارش و عودت وجه کالا(سفارش)به مشتری یا به کیف پول مشتری در سایت برای یاس کیدز محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت یاس کیدز، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای یاس کیدز محفوظ است. یاس کیدز در اسرع وقت وجوه دریافتی را به کیف پول کاربر در سایت یاس کیدز عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت یاس کیدز می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
در صورتی که کالایی پس از خرید مشتری، کاهش قیمت داشته باشد و یا تحفیفی به آن اعمال شود، امکان مرجوع نمودن مابه التفاوت وجه وجود ندارد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران هزینه اجناس انتخابی در سبد خرید سفارش خود را پرداخت کنند و بدیهی است که یاس کیدز هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

نکته مهم: جهت رعایت مسایل بهداشتی، احترام به حقوق سایر مشتریان و رعایت اخلاق حرفه ای، امکان مرجوعی و یا تعویض کالا وجود ندارد
محصولات با عنوان اکسسوری، لوازم شخصی ، لباس‌زیر و حوله و پتو به علت مسائل بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند

نحوه شستشوی پوشاک در بخش راهنمای شستشو در سایت قابل مشاهده است و رعایت این مورد باعث افزایش عمر البسه میشود. در صورت عدم رعایت نحوه شستشو و ایجاد خسارت به لباس، بر عهده خریدار بوده و یاس کیدز هیچگونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

در صورتی که درخواست مرجوع کالا ناشی از قصور یاس کیدز باشد، امکان عودت و تعویض میسرخواهد بود ولی اگر درخواست تعویض بعلت تغییر نظر وسلیقه ی مشتری باشد، به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد.

با عنایت به انجام کنترل کیفی، ثبت اطلاعات و توضیحات، قیمت گذاری و غیره توسط نیروی انسانی صورت می گیرد، احتمال بروز خطا وجود دارد، لذا تعویض یا مرجوعی کالا تنها زمانی امکان پذیر است که قصور مجموعه یاس کیدز در خصوص ارسال کالا خلاف سفارش مشتری و اطلاعات سایت و یا معیوب بودن کالا، احراز گردد.

معیار تشخیص معیوب بودن کالا، استانداردهای واحد کنترل کیفی یاس کیدز می باشد.

باتوجه به نحوه اندازه گیری، اختلاف اندازه گیری تا ۲ سانتی متر از موارد مرجوعی محسوب نمی گردد. در پستهایی که در سایت قرار میگیرد اشاره شده است که برای انتخاب دقیقتر، مشتریان عزیز راهنمای انتخاب سایز را که در هر پست(اگر نیاز به اندازه داشته باشد) درج شده است، مطالعه کنند و در انتخاب سایز مناسب، ملاک مشتریان عزیز اندازه های جدول راهنما می باشد چون جثه و سرعت رشد کودکان عزیز متفاوت است.

در صورت احراز قصور از طرف مجموعه یاس کیدز، رفع نقص و یا جبران هزینه های احتمالی عودت کالا توسط مشتری، در اسرع وقت انجام می گردد و در این موارد هزینه عودت کالا و ارسال مجدد بر عهده یاس کیدز می باشد.

در صورتیکه مشتری پس از تحویل سفارش متوجه اشتباه یا نقص در کالای ارسالی از طرف یاس کیدز شود، به دلیل حفظ مسایل بهداشتی، احترام به حقوق سایر مشتریان و رعایت اخلاق حرفه ای، لازم است حتی الامکان بدون باز کردن بسته بندی محصول، مراتب را حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش به مجموعه یاس کیدز اطلاع رسانی نماید. لازم به ذکر است امکان رسیدگی به درخواست هایی که پس از این زمان به مجموعه یاس کیدز ارجاع شوند، وجود ندارد.

شرط بررسی مرجوعی کالا، ارسال پیام حاوی نام و نام خانوادگی، شماره سفارش، علت مرجوعی و عکس یا فیلم از نقص کالا به واحد پشتیبانی یاس کیدز، از طریق پیام رسان واتساپ یا روبیکا به شماره ی 09388682480 و ادمین اینستاگرام میباشد.

تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقی‌مانده و بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد. کالا باید در شرایط آکبند باشد و تگ، مارک، کوپ لباس خراب نشده باشد. کالایی که مورد استفاده قرار گرفته و یا شست و شو شده باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.

شرط پذیرش مرجوعی، ارسال کالا در وضعیت اعلام شده و ارسال تمامی ملزومات و ملحقات کالا می باشد.

فاکتورهای تعویضی، قابلیت تعویض مجدد ندارند

در صورت موافقت یاس کیدز با مرجوعی، مطابق توضیحاتی که به مشتری داده خواهد شد، ایشان سفارش را فقط و فقط از طریق پست به آدرس یاس کیدز عودت می نماید. (در صورتی که از طریق تیپاکس یا راه‌های دیگر ارسال کنید تحویل گرفته نخواهد شد).

مدت زمان تعویض یا عودت وجه کالای مرجوعی به مشتری یا به کیف پول مشتری در سایت یاس کیدز، تا 7 الی 10 روز کاری پس از تحویل شدن کالا به یاس کیدز می باشد.

بطور کلی هر عاملی که خارج از اختیار یاس کیدز می باشد مانند اتفاقات غیر منتظره مانند تصادف، بلایای طبیعی، ارائه خدمات نامناسب یا با کیفیت پایین توسط سایر سازمانها ، موسسات دولتی (از جمله اداره پست جمهوری اسلامی) و خصوصی و غیره که موجب کاهش خدمت رسانی یاس کیدز گردد ،از تعهد مجموعه یاس کیدز خارج است. لیکن مجموعه یاس کیدز نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا به محض رفع مشکل احتمالی، خدمت رسانی با کیفیت قبلی را ادامه دهد.
و مجموعه یاس کیدز، تعهد می نماید به محض عادی شدن شرایط، خدمات رسانی مطلوب انجام گردد .

برای ایجاد شرایطی مناسب و سرویس دهی با کیفیت بالا و حفظ رضایت مشتریان عزیز، این بخش متناسب با سیاست های کاری یاس کیدز تغییر خواهد کرد و کاربر موظف است همواره در زمان خرید نسبت به مفاد مندرج در این صفحه آگاهی لازم را داشته باشد.

ثبت نام، خرید و یا استفاده از سایت فروشگاه یاس کیدز به معنی موافقت با موارد مندرج در این صفحه می باشد.